Ne várj az új szabályokkal amíg az egyik bérlőd vagy annak munkatársa megfertőződik. Legyél proaktív és amennyire csak lehet írányítsd te a megelőző intézkedéseket. Azokat a példákat szedtem össze amit mi is tanácsoltunk a bérlőinknek és amit más boltokban, üzletekben láttam.
A legfontosabb, hogy írj nekik egy emailt (Vészhelyzeti irányelvet) ebben írd le a számukra legfontosabb tudnivalókat és erre mindig tudsz hivatkozni náluk a későbbiekben:
- A bérleti díjak módosításával, átütemezésével kapcsolatban, mi a várható ez ügyben a részedről, azt is megírhatod ha kivársz a módosítással
- Az ingatlan fertőtlenítésével és egyéb szokásostól eltérő új rutinok, feladatok beépítéséről
- naponta 5 alkalommal alkoholos fertőtlenítővel végigtakarítása kilincseknek, kapcsolóknak
- Érkezett termékek, áruk dobozainak fertőtlenítővel történő lefújása
- Maximum 1 fő vásárló/vendég tartózkodhat az üzletben, matricával jelezzék h a többi vendég pontosan hol álljon
- Mi az előre kidolgozott menetrend arról ha az egyik bérlő megfertőződik, ezt hogyan kezeled, milyen intézkedéseket teszel ha van további bérlőd az épületben, az ő védelmüket mi szolgálja majd
Karbantartásnál csak a legfontosabb, leglényegesebb munkákat csináltasd meg a kiküldött szerelővel:
- ne legyen egy légtérben a bérlő és a szerelő amíg a munka folyik
- kesztyűt, fertőtlenítőt, szájmaszkot biztosíts a szerelőnek
- indulás előtt a szerelő beszéljen telefonon a bérlővel és kérjen képeket a problémáról, hogy biztos a megfelelő eszközök, alkatrészek legyenek nála, akár több is, elkerülendő a több oda-vissza menetel
Tanítsd a bérlőidet:
- minden érintkezés után használjanak kézfertőtlenítőt és mossanak kezet
- tegyetek ki tájékoztató táblákat üzlethelyiség esetén
- ne várjunk a bérlőinkre, mi adjunk nekik tájékoztatókat és matricákat amit kitehetnek
Figyelj a közös terek, helyiségek tisztántartására:
- helyezzünk ki kézi fertőtlenítőket
- a közös helyiségek sűrűbben legyenek napi 3-4 naponta takarítva